St.Michel Ravit 2021 ja St.Michel Summerfest & Saimaa Sounds tapahtumat

St.Michel Ravit 17.-18.7.2021

Ravien järjestäjät odottavat viikonlopun kävijämäärä nousevan yli 30 000 kävijän. Tämä toivottavasti tarkoittaa sitä että, meilläkin olisi ennätys vilkas viikonloppu tulossa, pitkästä aikaa. Länsi-Savo uutisoi tiedotteen kirjoittamisen jälkeen että lippuja olisi olisi myynnissä 10 000 kpl/päivä, tätä tietoa emme ole saaneet vahvistettua.

Ravien pääportti on tänä vuonna Saimaa Stadiumin pääovet. Tätä kautta suurin osa asiakasliikenteestä tulee tapahtumaan.

Taksitolppa on Saimaa Stadiumin edessä oleva kaikille takseille vapaa.

Yritimme saada yksin oikeuden tolppaan ja kaupungilta luvan saimmekin mutta muutamat epäselvyydet järjestäjän kanssa estävät meitä toteuttamasta omaa tolppaa.

Toivomme että, mahdollisimman moni saa autonsa liikenteeseen ravien alkamisen ja loppumisen aikaan sekä yöaikaiseen ajoon.

Pyritään pitämään autoja koko ajan ravitolpalla, hyödynnetään järjestelmää (kohtavapaa, tolppa tyhjä, asiakkaita tolpalla).

Näin emme antaisi jalansijaa muille takseille ja taksiyhtiöille.

St.Michel Summerfest 2021 23. – 24.7.2021 ja Saimaa Sounds 30. -31.7.2021

Molemmissa tapahtumissa portit avataan klo 18.30 ja viimeinen esiintyjä aloittaa n. klo 0.00. Pyritään pitämään tapahtuman aikana autoja tolpalla, jolloin täytämme lupauksemme järjestäjälle.

linkki pdf tiedotteeseen